Potrebna je potpuna reorganizacija ne samo GSPa, nego i gradske infrastrukture. Kada se zadnji put promenila ruta neke linije?! Zašto autobusi nemaju brzu traku i semafori ne pale zeleno pred autobusom?!
Kad ćemo dobiti vremensku kartu?!
Je l' neko čuo za metro-bus tj. bus je za 50% duži od klasičnog zglobnog i ima 2 "zgloba"?
To je bus čija linija povezuje ključne tačke grada, ide manje-više pravolinijski i staje samo na stanicana tj. nikad ga neće uhvatiti crveno svetlo i ima svoju traku. Npr: kod nas bi jedna takva linija trebala da bude Futog - Centar ili Liman 4 - železnička stanica.
Treba izgraditi prave, odvojene, bezbedne biciklističke staze u Novom Sadu da bi ljudi mogli biciklom da se prevoze.
Za udaljene lokacije dobre, ispravne autobuse, sa klima uređajima, koji ne kasne i koje mogu svi da priušte. A da li je GSP ili privatnik uopšte nije bitno.
SNS kadrove, počevši od vozača do direktora i postavite ljude od struke i evo rezultata. Stranački paraziti gledaju samo da shebu preduzeće, a onda da vidiš sranja. Došli pojedinci do malo para, kupili kola, guzicu u kola pa niko kao oni. Treba misliti na budućnost, a budućnost je što jeftiniji prevoz autobusom. Udariti poreze pogotovo na drugo vozilo u porodici. Pogotovo na one snobove koji imaju dva ili više automobila, žive u gradu i idu u prodavnicu na ćošku sa autom. Pa kada kreneš peške za 30 do 45 minuta si sa jednog dela grada došao na drugi deo. NS je mali grad i treba da ima gradski prevoz, pogotovo za školarce i penzose, kao in radne ljude. Toliko od mene.
Zna li se ovde još za nešto osim privatizacije i "stranih investitora"? I kakvi su "rezultati"?
Zar je moguće da ne postoji niko stručan, odgovoran i pošten da vodi GSP? Šta je sa viškom zaposlenih?
Kako decenijama opstajasmo bez privatizacija i "stranih investitora"? Da li je moguće da znamo samo da motamo kablove, radimo u gumarama i rudnicima? Da li je to naš najviši domet?
Zna li se ovde još za nešto osim privatizacije i "stranih investitora"? I kakvi su "rezultati"?
Zar je moguće da ne postoji niko stručan, odgovoran i pošten da vodi GSP? Šta je sa viškom zaposlenih?
Kako decenijama opstajasmo bez privatizacija i "stranih investitora"? Da li je moguće da znamo samo da motamo kablove, radimo u gumarama i rudnicima? Da li je to naš najviši domet?
Treba legalizovati i urediti linijski taksi, neka voze kombije u krug na linijama koje se "ne isplate" GSP-u. Takođe i između okolnih sela. Neverovatno ali u ovoj bogatoj ravnici, u XXI veku, ako si petnaestak kilometara daleko a nemaš kola, do Novog Sada je najbrže i najjednostavnije ako negde ukradeš konja...
Kakva bre privatizacija. Pa imali smo privatizaciju ATP Vojvodina pa se ugasila . Pa onaj nesrecnik iz Dunav prevoza digao cene ko da prevozi Su 35 . Manite se vise privatizacija nego sposobne ljude u GSP da vode to a ove neznalice sto su za konbinacije tu. Najjaca stvar preko koga idu nafta ,ulje ,gume za buseve. Dozovite se pameti vise
S obzirom da se svima vec zeludac prevrce kad cekamo bus za posao...hoce li biti busa po redu voznje ili nece...bolje da se privatizuje. A cekanje po 25 min i duze na minusu da i ne spominjem.
Ne treba ništa privatizovati, već skinuti uhlebe koji parazitiraju na račun preduzeća i ta oslobodjena sredstva preusmeriti u nabavku vozila. Vrlo je prosta računica.
Klasicna srbijanska udbaska politika,postavi stetocinu direktora koji ce praviti poslove sa minusom i onda se svasta predlaze,kupuje,krade,maznjava, srbi srbima s ljubavlju...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
ANKETA: Treba li privatizovati neke linije GSP-a?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•30.10.2024.
•16:32
Komentari 18
Vozim se autobusom
Kad ćemo dobiti vremensku kartu?!
Je l' neko čuo za metro-bus tj. bus je za 50% duži od klasičnog zglobnog i ima 2 "zgloba"?
To je bus čija linija povezuje ključne tačke grada, ide manje-više pravolinijski i staje samo na stanicana tj. nikad ga neće uhvatiti crveno svetlo i ima svoju traku. Npr: kod nas bi jedna takva linija trebala da bude Futog - Centar ili Liman 4 - železnička stanica.
Da
Za udaljene lokacije dobre, ispravne autobuse, sa klima uređajima, koji ne kasne i koje mogu svi da priušte. A da li je GSP ili privatnik uopšte nije bitno.
SrBa
Neka pitanja
Zar je moguće da ne postoji niko stručan, odgovoran i pošten da vodi GSP? Šta je sa viškom zaposlenih?
Kako decenijama opstajasmo bez privatizacija i "stranih investitora"? Da li je moguće da znamo samo da motamo kablove, radimo u gumarama i rudnicima? Da li je to naš najviši domet?
Neka pitanja
Zar je moguće da ne postoji niko stručan, odgovoran i pošten da vodi GSP? Šta je sa viškom zaposlenih?
Kako decenijama opstajasmo bez privatizacija i "stranih investitora"? Da li je moguće da znamo samo da motamo kablove, radimo u gumarama i rudnicima? Da li je to naš najviši domet?
Dreamer
boger
Djenka
NE
Goran
zzz
Luki
Паја
Novosadjanin
NNaselje
Mare
Dejan
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H