Autor: 021.rs

Novi Sad
30.10.2024.
16:32
Gradonačelnik Milan Đurić kaže da se u ovom trenutku ne razmišlja o javno-privatnom partnerstvu za JGSP "Novi Sad".
  • Vozim se autobusom

    30.10.2024 21:06
    Moj teren
    Potrebna je potpuna reorganizacija ne samo GSPa, nego i gradske infrastrukture. Kada se zadnji put promenila ruta neke linije?! Zašto autobusi nemaju brzu traku i semafori ne pale zeleno pred autobusom?!
    Kad ćemo dobiti vremensku kartu?!
    Je l' neko čuo za metro-bus tj. bus je za 50% duži od klasičnog zglobnog i ima 2 "zgloba"?
    To je bus čija linija povezuje ključne tačke grada, ide manje-više pravolinijski i staje samo na stanicana tj. nikad ga neće uhvatiti crveno svetlo i ima svoju traku. Npr: kod nas bi jedna takva linija trebala da bude Futog - Centar ili Liman 4 - železnička stanica.
  • Da

    30.10.2024 21:03
    Biciklom, zdravije i jeftinije
    Treba izgraditi prave, odvojene, bezbedne biciklističke staze u Novom Sadu da bi ljudi mogli biciklom da se prevoze.
    Za udaljene lokacije dobre, ispravne autobuse, sa klima uređajima, koji ne kasne i koje mogu svi da priušte. A da li je GSP ili privatnik uopšte nije bitno.
  • SrBa

    30.10.2024 20:41
    Rasterajte
    SNS kadrove, počevši od vozača do direktora i postavite ljude od struke i evo rezultata. Stranački paraziti gledaju samo da shebu preduzeće, a onda da vidiš sranja. Došli pojedinci do malo para, kupili kola, guzicu u kola pa niko kao oni. Treba misliti na budućnost, a budućnost je što jeftiniji prevoz autobusom. Udariti poreze pogotovo na drugo vozilo u porodici. Pogotovo na one snobove koji imaju dva ili više automobila, žive u gradu i idu u prodavnicu na ćošku sa autom. Pa kada kreneš peške za 30 do 45 minuta si sa jednog dela grada došao na drugi deo. NS je mali grad i treba da ima gradski prevoz, pogotovo za školarce i penzose, kao in radne ljude. Toliko od mene.
  • Neka pitanja

    30.10.2024 20:22
    Zna li se ovde još za nešto osim privatizacije i "stranih investitora"? I kakvi su "rezultati"?
    Zar je moguće da ne postoji niko stručan, odgovoran i pošten da vodi GSP? Šta je sa viškom zaposlenih?
    Kako decenijama opstajasmo bez privatizacija i "stranih investitora"? Da li je moguće da znamo samo da motamo kablove, radimo u gumarama i rudnicima? Da li je to naš najviši domet?
  • Neka pitanja

    30.10.2024 20:20
    Zna li se ovde još za nešto osim privatizacije i "stranih investitora"? I kakvi su "rezultati"?
    Zar je moguće da ne postoji niko stručan, odgovoran i pošten da vodi GSP? Šta je sa viškom zaposlenih?
    Kako decenijama opstajasmo bez privatizacija i "stranih investitora"? Da li je moguće da znamo samo da motamo kablove, radimo u gumarama i rudnicima? Da li je to naš najviši domet?
  • Dreamer

    30.10.2024 20:20
    Višak zaposlenih samo privatnik moze resiti. Do tada pijmo vodu sa crvima. I cekajmo u redu ispred elektrovojvodine...
  • boger

    30.10.2024 20:04
    Rešenje
    Treba legalizovati i urediti linijski taksi, neka voze kombije u krug na linijama koje se "ne isplate" GSP-u. Takođe i između okolnih sela. Neverovatno ali u ovoj bogatoj ravnici, u XXI veku, ako si petnaestak kilometara daleko a nemaš kola, do Novog Sada je najbrže i najjednostavnije ako negde ukradeš konja...
  • Djenka

    30.10.2024 19:56
    ?
    Treba razjuriti visak zaposleni u GSP odmh ce se videti rezultati
  • NE

    30.10.2024 19:55
    neophodno je samo sprovesti dezinfekciju od parazita.
  • Goran

    30.10.2024 19:32
    Kakva bre privatizacija. Pa imali smo privatizaciju ATP Vojvodina pa se ugasila . Pa onaj nesrecnik iz Dunav prevoza digao cene ko da prevozi Su 35 . Manite se vise privatizacija nego sposobne ljude u GSP da vode to a ove neznalice sto su za konbinacije tu. Najjaca stvar preko koga idu nafta ,ulje ,gume za buseve. Dozovite se pameti vise
  • zzz

    30.10.2024 19:08
    Lažna dilema
    Naravno da treba privatizovati linije gradskog saobraćaja. Toliko braće, sinova i kumova još nije napunilo džepove.
  • Luki

    30.10.2024 19:05
    Treba privatizovati prigradska naselja kao i druge opstine a po gradu da vozi GSP, veci broj autobusa veci broj polazaka manja guzva
  • Паја

    30.10.2024 19:02
    То је крајњи циљ.
  • Novosadjanin

    30.10.2024 19:00
    S obzirom da se svima vec zeludac prevrce kad cekamo bus za posao...hoce li biti busa po redu voznje ili nece...bolje da se privatizuje. A cekanje po 25 min i duze na minusu da i ne spominjem.
  • NNaselje

    30.10.2024 18:59
    Ne treba ništa privatizovati, već skinuti uhlebe koji parazitiraju na račun preduzeća i ta oslobodjena sredstva preusmeriti u nabavku vozila. Vrlo je prosta računica.
  • Mare

    30.10.2024 18:56
    Ne treba,jer N.Sad je relativno mali grad
  • Dejan

    30.10.2024 18:56
    Ne treba! Ajde da celu državu na dobošu prodamo privatnicima! Neke stvari moraju da ostanu u javnom vlasništvu.
  • Dejan

    30.10.2024 18:55
    Dil
    Klasicna srbijanska udbaska politika,postavi stetocinu direktora koji ce praviti poslove sa minusom i onda se svasta predlaze,kupuje,krade,maznjava, srbi srbima s ljubavlju...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna